Bekijk uw zorgdossier waar en wanneer u zelf wilt
Via een computer, laptop, tablet of mobiele telefoon kunt u onder andere uw persoonlijke gegevens inzien, maar ook de rapportages uit het zorgdossier. We noemen dit ook wel het cliëntportaal. U kunt ervoor kiezen om ook familieleden of anderen inzage te geven in (delen van) uw dossier. Elke cliënt ontvangt een persoonlijke uitnodiging met inloggegevens om gebruik te maken van het cliëntportaal. Als een cliënt hier zelf niet meer toe in staat is wordt deze uitnodiging naar de 1e contactpersoon gestuurd.
Instructiefilmpjes
Bekijk hier enkele instructiefilmpjes over het cliëntportaal.
Overzichtsfilmpje
Startscherm
De cliënt in regie
Instructie inloggen
Mijn dossier
Mijn afspraken
Mijn gegevens
Mijn instellingen
Mijn berichten
Veelgestelde vragen
-
Hoe kan ik me aanmelden voor het Cliëntportaal?
Alle clienten ontvangen tijdens de opname een informatiepakket. In dit pakket zit een folder over het clientportaal . U kunt ook contact opnemen met uw contactpersoon bij SVRZ.
-
Bij wie kan ik terecht met mijn vragen over het cliëntportaal?
Heeft u vragen over het cliëntportaal? Stel ze aan uw contactpersoon bij SVRZ. U kunt ook een e-mail sturen aan clientportaal@svrz.nl of op werkdagen tussen 8.00-17.00 uur bellen naar 0900 78 79 777. Onze medewerkers helpen u graag verder.
-
Hoe kan ik inloggen op het Cliëntportaal?
Klik hier om in te loggen op het Cliëntportaal.
-
Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten. Wat kan ik nu doen?
U kunt uw gebruikersnaam opvragen door een mail te sturen naar clientportaal@svrz.nl
-
Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat kan ik nu doen?
Klik op ‘wachtwoord vergeten’ op de inlogpagina. Vul vervolgens uw gebruikersnaam en e-mailadres in. U ontvangt daarna een e-mail waarmee u zelf een nieuw wachtwoord kunt invullen.
-
Wanneer krijg ik een SMS-code op mijn mobiel?
- Als u de eerste keer inlogt in het clientportaal.
- Als u voor de eerste keer op een ander apparaat inlogt.
- Als u meer dan 90 dagen niet bent ingelogd.
Als u elke dag (of elke week) bij het inloggen een verificatiecode krijgt, dan worden de cookies op uw computer steeds verwijderd.
Geef uw computer toestemming dat de cookies voor het cliëntportaal opgeslagen mogen worden, dan krijgt u geen sms-verificatie meer. -
Welke Internet Browsers kan ik gebruiken?
Het clientportaal werkt het beste met de internet browsers: Internet Explorer, Chrome, Firefox en Safari. Zie ook informatie op de snelkaart
-
Wat moet ik doen als ik problemen heb met mijn apparatuur?
SVRZ kan storingen die worden veroorzaakt door uw eigen apparatuur of instellingen in uw apparatuur niet voor u oplossen. U kunt bij de leverancier van de apparatuur vragen wie u hierbij kan ondersteunen.
-
Wat kan ik doen als ik problemen heb met inloggen of wanneer ik geen informatie zie in het cliëntportaal?
Heeft u of een contactpersoon problemen met het inloggen of ziet u geen informatie wanneer u bent ingelogd, dan kunt u een e-mail sturen naar clientportaal@svrz.nl . Uw verzoek wordt op werkdagen van maandag t/m vrijdag in behandeling genomen.
-
Hoe lang kan ik na einde zorg nog inloggen?
Tot 2 dagen na einde zorg kan u het dossier nog inzien. Wij sluiten het dossier omdat onze dienstverlening is beëindigd. Heeft u na afsluiting van het portaal nog vragen verwijzen wij u graag door naar het team/persoonlijk begeleider.
-
Hoe kan ik als portaalbeheerder inloggegevens aanmaken voor nieuwe gebruikers/contactpersonen?
Klik rechtsboven op uw naam vervolgens selecteer “Gebruikersbeheer”. Hier is het mogelijk om inloggegevens voor nieuwe gebruikers/contactpersonen aan te maken.
-
Kan ik de rapportage printen?
Ja, dit kan via de ‘Blue button’. Klik rechtsboven op de naam van de portaalbeheerder, vervolgens selecteer ‘Download’. Hier kunt u een periode instellen en de informatie downloaden om daarna te printen.