SVRZ lanceert avontuurlijke arbeidsmarktcampagne

SVRZ start vandaag met een nieuwe arbeidsmarktcampagne. We hebben ervoor gekozen met eigen cliënten en medewerkers een opvallend beeld neer te zetten.

 

Arbeidsmarkt
De arbeidsmarkt in de zorg wordt steeds knellender. Als zorgorganisatie is het belangrijk op te vallen en mensen aan je bedrijfscultuur te binden. SVRZ heeft met deze campagne een unieke sfeer weten neer te zetten.

 

Waarom ‘avontuur’ als thema?
Een verzorgende van SVRZ vertelde dat ze elke dag bij SVRZ als een nieuw avontuur beleeft, geen dag is hetzelfde. En deze dagelijkse avonturen ga je natuurlijk niet in je eentje aan. Je doet het samen, met je cliënten en je collega’s! Haar verhaal was de inspiratie voor deze nieuwe wervingscampagne.

 

Zeeuwse samenwerking
SVRZ heeft ervoor gekozen met eigen cliënten en medewerkers een opvallend beeld neer te zetten. Daarnaast hebben we voor de realisatie van deze campagne hulp gezocht bij Zeeuwse partijen. Zo schakelden we de creatieve geest van Set Vexy in, werden de foto’s gemaakt in Berkenhof’s Tropical Zoo en is de uitwerking gedaan door reclamebureau 10uur uit Zierikzee. Een bijzondere combinatie die heeft gezorgd voor een bijzonder resultaat.

 

De eigen medewerkers en cliënten hadden deze ervaring niet willen missen:

Mark Duine, leerling verzorgende bij SVRZ, heeft meegewerkt aan de campagne: “SVRZ heeft mij de kans gegeven mijn droom achterna te jagen. Van detailhandel naar de ouderenzorg. Een hele stap, maar ik werk met ontzettend veel plezier en passie. Ik vind het fijn om met deze campagne te kunnen laten zien hoe leuk het werken bij SVRZ is. Ik heb de overstap naar ouderenzorg al gemaakt. Wie volgt?”

Om te zien hoe onze cliënten van deze dag hebben genoten kijkt u het filmpje van een van onze cliënten op YouTube. Zij pakt haar foto van die dag uit en is blij verrast.

Bekijk hier de andere afbeeldingen van de campagne. 

 

 


Suggesties?